Thursday 14 December 2017

Day 14

"Hidup di TOMODACHI sebagai budak praktikal"


Khamis, 14 Disember 2017 (Day 14)

Okay harini dekat ofis aku sambung lagi buat flyers yang tak siap lagi sikit tu... sebab "Big Boss" suruh edit sikit2 lagi... ala yang kena buat dalam powerpoint tulaa... aku en buat benda tu pun boleh ambik masa setengah hari... mana taknya, buat sikit kacau orang yang lebihnya,.. HEHE aku ni punca ofis jadi bising la... bukan mulut murai, ramah je HAHAAAAA

disebabkan aku ni suka suasana yang kemas dan bersih, jadi aku pun gerak dari duduk kemas rak2 buku and letak dekat tempat yang sepatutnya... sambil2 tu aku open system senarai buku... untuk cek and edit buku2 tuu...

sometimes aku akan cari lagi novel2 yang aku rasa boleh buat duit dengan novel2 tu.. apalagi, buat promotion gila gempak ahh... tapi skrg aku cuma buat promotion 3buku RM50 je dulu... novel baruu... kenapa asyik novel je eh ??? sebenarnya banyak je buku yang boleh aku jual... tapi aku tak pandai nak pilih buku tuu... tak berani nak mencuba lagi... sebab aku takut takde orang yang berkenan... tapi "Big Boss" aku cakap biar je... asalkan kita mencuba... tapi buat masa skrg ni, aku cuma go dengan novel je...sebab aku nak clearkan novel ni semua dulu,,.. sebab bekas "Boss" aku dulu cakap jangan suka simpan koleksi yang lama...

sebab kita ikut peredaran zaman... tapi tu masa aku kerja kedai baju dulu... HAHA aku cuba praktikkan dekat buku pulak... HEHE LOL!!

No comments:

Post a Comment

Day 16

"Hidup di  TOMO DACHI  sebagai budak praktikal" memandangkan harini hari sabtu kan... mood pun dah cuti... jadi buat kerja ...