Tuesday 5 December 2017

Day 7

"Hidup di TOMODACHI sebagai budak praktikal"


Selasa, 5 Disember 2017 (Day 7)

Semalam "big Boss" bagi tugas dekat setiap orang... and aku dapat tugas untuk buat flyers sekolah menengah dengan sekolah rendah... so aku terus buat kerja tuu sikit2... catat harga, catat buku mana yang sesuai untuk dijual and susun ikut tahap umur dorang... benda ni lama lagi sebenarnya... yelaa kan masih cuti sekolah lagi... tappi aku ni jenis tak sukaa tangguh kerja... sebab tahu lepasni mesti ada lagi kerja yang akan bertambah... jadinya siapkan satu2 dulu...

ringankan beban sendiri apa salahnya kan...

selain tu, kitorang ni diagihkan untuk cari dua sekolah seorang untuk ambil contact... sebab buka sekolah nanti kitorang akan pergi ke sekolah yang telah dipilih untuk buat program... aku daapat sekolah kelantan and kedah... okay ahh.. tak susah nak cari... sebab ppd dah update semua sekolah dekat internet...

habis semua kerja and tak tahu nak buat apa... aku sambung key in buku yang tinggal saki baki tuu...

dalam pukul 3.30pm macamtuu... kitorang semua terlibat dengan "KERJAYA DALAM BIDANG ICT" anjuran "Big Boss" sendiri untuk kitorang berempat ni je... dia cerita la semua perjalanan dia dalam bidang "IT" ni...


Buku yang diterbitkan oleh "Big Boss"


tu je untuk hari ke-7 ni gais... kerja tak banyak sgt... jadi tak banyakk lah benda yang nak dikongsikan... HEHE... jangan bosan gaisssss...

BYE!!!

No comments:

Post a Comment

Day 16

"Hidup di  TOMO DACHI  sebagai budak praktikal" memandangkan harini hari sabtu kan... mood pun dah cuti... jadi buat kerja ...